Be a Supporter!

KajenxKajenx

Main News Movies Games Audio Art Favorites Reviews Stats 1,321 Fans
Follow Kajenx

Contact Info / Websites

Parlez-vous français?

2013-02-04 05:31:28 by Kajenx

Salut!

Alors, je cherche à quelqu'un avec qui je peux parler français dans MSN Messanger ou AIM. :3 Je suis très nouveau à la langue, mais je suis suffisant à faire un conversation, je pense. Peut-être je peux vous assister à parler anglais et vous pouvez me assister à parler français! :D

Hey!

So, I'm looking for someone who I can speak French with in MSN Messanger or AIM. :3 I'm very new to the language, but I know enough to have a conversation, I think. Maybe I can help you speak English and you can help me speak French! :D


Comments

You must be logged in to comment on this post.


LuciusAngicootLuciusAngicoot

2013-03-03 20:25:50

Moi! :D I study French in university and am quite fluent. I could help you as far as I can!
It's a shame MSN is close to its end though. XD I still hope I can help!


AZOLO95AZOLO95

2013-02-17 11:21:02

i'm frenche i can help you if you still need some help :D
loved your sly 2 <3


hoorayitsjayhoorayitsjay

2013-02-05 10:42:38

I'm not french but I do know something about the langauge. So I tried to translate it and see what you meant, when I saw the translation standing right below. I was just being dumb, I guess

Kajenx responds:

*facepalm* ^^


BuoyBuoy

2013-02-04 17:46:14

I don't even speak French, just wondering how that Aliens vs Owls game is going

Kajenx responds:

It's actually pretty much done! I'll be looking for a sponsor soon. :D


BiffTheTimidBiffTheTimid

2013-02-04 11:31:47

I can't speak french, but I can hit the google translate button that shows up when it detects another language on the page. I see you are new to the language. Good luck brah~!

Kajenx responds:

Haha, I DID post a translation for the frenchily challenged. :3


DeflektorDeflektor

2013-02-04 10:35:14

Yes, i do. But note that i'm not often in there.
Anyways, address is Deflektor76@hotmail.fr

Kajenx responds:

Ah, ok. Well, I'll add you anyway and we'll see if we're ever both online. XD


DeflektorDeflektor

2013-02-04 09:32:29

Well, i'm french, and i'm quite fluent in english.
So don't hesitate to send me a PM if you got a question.

Kajenx responds:

Do you use MSN? I'd like to practice talking with people. :)


FlyingColoursFlyingColours

2013-02-04 09:28:27

ne marche pas ! Je ne peux pas ajouter a + accent grave mon message. :(

Kajenx responds:

Oui, je le vois aussi... Newgrounds n'aime pas les autres langues. ^^


FlyingColoursFlyingColours

2013-02-04 09:27:22

*demander vous


FlyingColoursFlyingColours

2013-02-04 09:27:06

Parlez-vous le chinois aussi ? C'est une question que je voulais demander vous depuis longtemps en raison de votre avatar qui est le caratère chinois "dao".

Kajenx responds:

Non, mais j'aime le philosophie "Taoism". :)


TroisnyxTroisnyx

2013-02-04 07:56:42

Je viens de t'envoyer un message prive. C'est etrange parce que me voila, je suis fan de tes oeuvres, et je n'ai meme pas attendu le moment ou je te PARLE ! :D

Enfin bon. On se parle un peu plus tard ?


pirate9899pirate9899

2013-02-04 07:23:53

the french are crazy hipster assholes avoid them

Kajenx responds:

Lol, kazakhstanazamath is Canadian!


kazakhstanazamathkazakhstanazamath

2013-02-04 05:57:07

moi je reste au Canada, dans le Québec et crois moi, -bas tout le monde parle mal l'anglais, et du coup je dois toujours reprendre le monde et les aider..... ( foutu sentiment de nationalisme qui empêche les gens d'apprendre une autre langue de peur de perdre leur culture)

Kajenx responds:

MDR, tout le monde en les Etats-Unis parlent anglais seulment! Alors, nous sont "dans le même bateau" que toi, si vous avez cette expression. XD

Je connais un homme qui parle français, mais il n'est pas courant (c'est le mot? "fluent").


TroisnyxTroisnyx

2013-02-04 05:53:37

Pour noter: moi aussi j'ai APPRIS le francais (l'anglais est ma premiere langue), donc je peux vite comprendre les problemes avec la langue...

Kajenx responds:

C'est bien, je juste veux parler quelqu'un! C'est bon que vous parlez les deux langues, car je n'est pas rapidment ou encore très bien grammaire, mdr...

Est-ce que vous me donnez vos nom de MSN ou AIM dans un PM?


TroisnyxTroisnyx

2013-02-04 05:52:10

Moi aussi je suis bilingue. Ce serait sympa si on peut parler.


kazakhstanazamathkazakhstanazamath

2013-02-04 05:49:56

je peux t'aider si tu veux, je suis billingue donc je n'ai pas de problème communiquer :)

Kajenx responds:

:D Bon! Est-ce que vous me donnez vos nom de MSN ou AIM dans un PM. :3